mandag den 19. marts 2012

Lækkerier på mit værelse

Vil gerne have lavet mit værelse om, meeeen vi skal måske til at flytte, så jeg vil hellere vente med at rykke rundt på alt muligt. Her er nogle af de ting, jeg allerhelst vil have med:
Opbevaringsbogen med insekter og sommerfugle på er fra House Doctor, og jeg er viiild med den. Skal bare lige finde ud af, om jeg vil have smykker i, eller hvad det bliver... :p Og så har jeg en ting for sommerfugle. Som i 'a really big thing'! Så de første par billeder af én af sommerfuglerammerne er den nyeste. Det var den flotteste af rammerne man kunne købe i Netto, synes jeg.. Derefter kommer der så et lidt uheldigt billede, hvor to sommerfugle er skåret væk - jeg skal nok ligge billedet ordentligt ind nedenunder. ;) De to øverste rammer plus den nederste til venstre er fra wiingaard (wiingaard-bi.dk), som ligger i KBH. Og så er der selvfølgelig mine Paramore-plektre. Elsker dem!!! Og til sidst alle mine kort, der minder lidt om hinanden, som jeg har fået til fødselsdag/jul og allersidst min CD-kasse (som ikke har plads til dem alle sammen haha).
Var det et lidt røvkedeligt indlæg? Sorry jeg måtte bare dele mine yndlingsting. :D
Ciao
Sommerfuglene <3

Ingen kommentarer: