tirsdag den 27. marts 2012

Jaaaa sol

- giver mig overskud. Og så er alle de fri-blokke i skolen også med til at gøre det. ;) Jeg har nydt solen med kort skoletid og derefter tøsehygge med en god veninde og god smoothie. Mmmmh. Bagefter fik jeg set det meste af Lost sæson 4 Disc 1, inden Nickie kom og jeg tog hjem til hende og spiste og bagte lidt kage. Og nu skal jeg så til at lave lektier og som kronen på værket: Yoga of course.
Hej til sol, Mango-solbriller fra Budapest og læderjakke fra Fishbone - og mærkelige rynker på overlæben :p

Undskyld for det mega dårlige mobil-kamera-billede.  Men det er min fine Fishbone-jakke I kan se. Har allerede fået flere komplimenter, og et par stykker har henvendt sig for at finde ud af, hvor det er, jeg har købt den. I'll tell you my friends: NewYorker i Budapest. Og jeg kan klart anbefale den, den er superlækker og til en overkommelig pris!
Vil liiiiige se det sidste Lost, inden jeg begynder på lektier hæhæ... Er endelig nået igennem sæson 3! Den kunne godt være en dræber.. Men nu er det bare endnu mere spændende! Argh!
Ciao

Ingen kommentarer: