mandag den 26. marts 2012

Har hørt mit kald (sort of)

Yoga er min nye ven!! Jeg har længe gået og overvejet det, fordi det er så godt for musklerne, og man kan ærlig talt godt blive lidt stiv i kroppen af at spille fodbold. I går inspirerede bloggen Fit For Livin (som jeg har linket til før) med nogle gode videoer, til øvelser man kan lave derhjemme. Der var noget cardio og coretræning (som jeg helt sikkert også skal prøve) og så sidst lå der to yoga-videoer. Og jeg tænkte "Tjoooh de siger jo det er for 'complete beginners', så mon ikke...?" Og jo tak det var bare rigtig dejligt, afslappende, og man kunne mærke musklerne føltes længere bagefter! Svært at forklare for de bliver jo ikke længere på sådan en lille omgang. Så nu ved jeg, hvad jeg skal gøre, for jeg er vildt klar til at brænde noget fedt af. Er mega-inspireret! Og det er sikkert pisseirriterende at høre på for jer andre - jeg undskylder :D
Er det bare mig, eller er det helt vildt at hendes mave ser sådan ud, når hun bukker sig ned? Drømmekrop. Just sayin'
Husk det nu!

What I do... Det hjælper altså til lige at holde tempoet oppe og løbe det ekstra stykke!
Ciao

Ingen kommentarer: