søndag den 11. marts 2012

Farvel elskede weekend

Jeg sidder sent oppe, fordi jeg nægter at sige farvel til den her weekend. :( Det har simpelthen været den lækreste uge, selvom der har været sent fri næsten hver dag på gym (no mercy). Den har stået på fodbold, kærestehygge, familiehygge og hestehygge. Har godt nok fået meget frisk luft i den her uge!
Vinderholdet sidste udendørssæson. Jeg er bidt af en skør bold. So to speak.
Og weekenden startede perfekt - havde 1½ årsdag med den søde i torsdags, så da hans forældre har været ude at rejse, ville vi fejre det fredag. Jeg nåede et smut til Nyker for at ride på den røde gnavpot, inden jeg kom hjem til min kæreste, der lavede det lækreste duebryst nogensinde, som han ovenikøbet selv havde skudt. Det var altså lidt eksotisk at kunne sidde og spytte et hagl ud af det ene stykke haha :p Men det var skønt, og jeg blev dejligt forkælet. Så var det sent op og putte på sofaen til jagtfilm lørdag (det vil sige, jeg sov... ;)) og derefter til min kusines fødselsdagsfest, Super dejligt at se min familie igen især guldklumpen Mass og supertøsen Mathilde!
Mass, Mathilde og mig for 2 år siden. Jaaaah!
Og så var det hjem til Thomsen igen og få ørred den her gang muuuums! Han laver simpelthen så god mad. Vi kom sent i seng, fordi vi skulle se Krummerne og Brit Awards, men en dejlig aften var det. I dag har formiddagen bare stået på at ligge på stuegulvet i solen med kæresten og så tage til Nyker for at ride igen efterfulgt af lækker forloren hare hos farmor. Jeg er blevet forkælet sygt meget!
Den røde gnavpot ;)
Så den her weekend bliver svær at toppe, selvom min mor var ude og rejse. Men jeg skal feste med nogle labre tøser på fredag, så mon ikke næste weekend også kan blive lidt god? :D
Håber I har nydt weekenden og får en dejlig uge!
Ciao

Ingen kommentarer: