tirsdag den 6. marts 2012

Dr. feel good you're a liar

Jeg får lige kølet en følelse af først svigt og dernæst vrede ned ved hjælp af Donkeyboy's 'Pull of The Eye♥. Jeg har nu endelig bestemt mig. Jeg vil rigtig gerne have den her tatovering (as if I dare to):
Det betyder "Grib Lykken" - teksten er lidt selvopfundet, så jeg håber grammatikken passer! Det skal jeg have tjekket allerførst. Men jeg har kigget på den siden starten af gymnasiet nu. Hvis jeg endelig får den, skal den minde mig om alle de ting i mit liv, jeg er kommet helskindet over. De ting jeg selv har kunnet få mig ud af eller har kunnet få mig selv til at se positivt på. Jeg skal minde mig selv om, at det er mig, der skaber min egen lykke. Jeg går igennem mit liv som en optimist, og det har jeg gjort størstedelen af mit liv. Nogle gange har det været en facade, men den facade har hjulpet mig til at forstå, at jeg bliver nødt til at komme over perioden og ende med at have den ægte følelse af glæde. For det er vigtigt at kunne se det gode i det dårlige. Som en af mine yndlingsbøger Acheron beskriver det: "Sometimes things have to go wrong, in order to go right".
Men jeg vil ikke belemre jer med, hvad jeg har gået igennem af negative ting (bl.a. fordi det primært er min mor, der kender til nogle af tingene og meget få personer omkring mig), og så også fordi at jeg synes, det er fesent, jeg spreder negativ energi. Vil bare slutte det her blogindlæg med at sige undskyld jeg har været totalt uinspireret/uinspirerende på det seneste og:
Ciao

1 kommentar:

maja windahl sagde ...

Du er for cool Helene! Fantastisk baggrund for den tatovering der, glæder mig til at se den!