tirsdag den 13. marts 2012

Blandede bolcher

Min mor og Henrik er lige taget afsted til Rom. Øv hvor ville jeg gerne med, jeg er så misundelig! Men mest af alt håber jeg, de får en god tur. Kommer nok til at savne min mor lidt, men det er mere fordi, vi ikke har set hinanden på det seneste. Jeg ville lige fortælle jer, at jeg er begyndt at ride igen (as you might have noticed). Jeg red i en periode på den her pony Shertan et rigtig hyggeligt privat sted. Så mistede jeg lidt overskuddet til det, men nu efter ca. 1-2 år, er jeg vendt tilbage, da jeg vidste, de kunne bruge en hånd på stedet. Og jeg er begyndt at være der 2 gange om ugen og har været det de sidste 3 uger. Shertan er nu 21, men ejerne siger, at han kan holde længe endnu, så jeg skal bare skåne hans ryg lidt, og ellers kan jeg ride ham som normalt. Megahygge! Og han er en lidt speciel hest, som man skal bruge lidt tid på at finde ind til, men han husker mig, og vi er allerede begyndt at få et godt forhold og bånd til hinanden igen, og han klarer optræningen på ridning rigtig godt - så jeg har det bare rigtig dejligt for tiden, for jeg er i fuld gang med fodbold og ridning igen, og de to ting, har jeg bare savnet vildt meget! Shit en lang smøre. Sorry - I got carried away. Lige nu skal jeg til at smutte mod min kæreste og se ham spille badminton i 2 timer eller sådan noget (wauw hvor spændende... eller...), så jeg er faktisk lidt på vej ud af døren. Jeg kom egentlig for at smide lidt billeder ind!:
Ja det er så Shertan. Hot ikk'?

Det havde været sååå fedt. Især to'eren for hun er for vild! Og den sidste er et ønske jeg har haft, lige siden jeg begyndte at interessere mig for biologi (Darwin I ved).

Ingen kommentarer: