tirsdag den 7. februar 2012

Tirsdag

Dansk musik er for nice! Jeg er blevet lidt vild med den danske rap-scene efter at have genfundet kærligheden til L.O.C. Og da jeg var til hans koncert i oktober, var den her fyr Young med som opvarmer. Han er simpelthen for dejlig, I burde høre ham!
Ved så ikke lige hvad Kidd laver i den her... Han er jo totalt talentløs til alt bortset fra at skrive tekster. Det lyder jo alt for dårligt... Nå ikke flere onde bemærkninger.
Jeg fandt min gamle dagbog frem i går - den har jeg skrevet i mere eller mindre ofte fra jeg har været 10 til 15 år. Det er virkelig sjovt at læse igen! Så nu er jeg begyndt igen, for selvom jeg har bloggen, er det jo ikke helt det samme. En stor del af mit liv som barn og teenager ligger i den bog, så den skal passes på.
Håber I hygger derude i DK.
Ciao
Tumblr_lyz2veqwrm1r01sado1_500_large

Ingen kommentarer: