søndag den 26. februar 2012

Nederen

Jeg sidder her og føler mig meget alene.... Solen skinner, og jeg vil udenfor, men der er ikke noget at lave udenfor alene, og folk er simpelthen idioter til at tage deres telefon. Det er nederen at være mig. Og så starter jeg i skole i morgen. Gud fri mig vel hvor jeg ikke gider. Godt det snart er påske - ferie tak! Jeg ser "Hvad bruden ikke ved", mens jeg er på computeren og skriver i min blog i dejligt solskinsvejr. Føj hvor er jeg nederen... MEN jeg har da haft en ok ferie eller noget. (Kan I fornemme den dårlige stemning det her indlæg er indhylet af?) Og så har jeg fundet en ny lækker blog: www.sneglcillen.dk. Najz. Eller snizzlemacdizzle som mit ferie-jeg er begyndt at fyre af i ny og næ. Endnu en fascinerende kvalitet ved mig. :p Har hygget lidt med min kæreste i går aftes og spist ude med mor og H, det var dejligt. :)
I kan lige få et obligatorisk dagens outfit med i det her indlæg:
Mirror-pic-fail-cat-shirt_large
Undskyld provokationen... Og så fascinerede Maja mig lige med billeder af Black Milk-items. Jeg vil have sådan en badedragt!
Tumblr_lg6jxxt5y41qbu2qqo1_500_large
Er helt vild med "Moonwalking man" badedragten!
Nå jeg har ikke mere at sige. Må hellere få dampet lidt af al den negativitet af...
Ciao

Ingen kommentarer: