søndag den 26. februar 2012

Modspil til tidligere indlæg og tilfældig billedspam

Efter at have smidt et rimelig negativt indlæg lige i synet på jer i formiddags, vil jeg da lige krydre det med et ikke så negativt indlæg. Jeg fik gået lidt tur og været på café med mor og H og nåede derfor desværre ikke til Nyker-hestene, men dagen blev fin alligelev. Jeg fik erfaret (efter at have hørt L.O.C.'s "Noget Dumt" på repeat de sidste par dage), at allerdejligste Liam da udsender et nyt album d. 23. marts! Hviiiin!! (ok et hvin/skrig er nok mere Justin Bieber-style end L.O.C.... Vi prøver igen:) For fedt! Glæder mig sådan til at sætte hans dejlige musik på afspilleren igen. Og næste uge får jeg lidt travlt på den der rigtig gode måde: i morgen udendørs fodbold (brrrr), tirsdag en snak med Chris, onsdag løb med fodbold, torsdag spisning hos farmor, fredag indendørs fodbold og så en friweekend uden afleveringer endnu en gang. Jaaaaah. Og så satser jeg på at nå ud til Nyker-hestene enten torsdag eller weekenden alt efter hvordan ugen arter sig. Så nu fik I en lang og uinteressant plan for min uge. Spændende og relevant ik'? Tænkte bare at det ville forklare min inaktivitet som helt klart kommer i næste uge. Så I må hygge jer uden mig. So long, farewell, auf wiedersehen, goodnight!
Ciao
Word..

The man. <3

Alt godt fra havet.. Martini a la James Bond. Og ja jeg skriver sange, men nej det kommer aldrig til at ske. Indonesia!!! Because they have funny accent :) Og det havde jo bare været det ultimative blær at køre en monster truck... De sidste to er lidt yderligheder, men begge er jeg helt sikker på, jeg kommer til at opleve. Det er faktisk de sidste beforeidie, jeg synes er de fedeste så 'stay tuned!!' ;)

Ingen kommentarer: