fredag den 24. februar 2012

I'm back! - Blogaward

Sådan så det ud, da jeg åbnede google chrome tidligere:
Kan man fornemme, jeg har været ude og rejse? Og hvad sker der for at folk kan blogge så meget på 5 dage? :D Jeg fik allerede ø-kuller igen efter at have været hjemme på Bornholms grund i 5 minutter... Det var dog lige godt sørens. Ville bare så gerne afsted igen eller tilbage til Budapest! Jeg er blevet forelsket i en ny storby, og dens kultur er bare helt speciel. Var helt fascineret af at jeg kunne gå en tur fra hotellet ind til midten af byen og se den transformere sig fra et skummelt sted til et superflot sted. Det var lidt vildt med den miljøændring men også fedt! Jeg kan helt klart anbefale at komme ned til den by, for der er hyggeligt, alt er billigt (så I kan tro, jeg har fået shoppet!), og der er virkelig lækker mad! Skal nok komme med mere beskrivelse, når jeg har fået lagt flere billeder ind... Det er næsten hårdt at skulle stoppe med at skrive om den fantastiske by nu... MEN til noget helt andet på dagsordenen:
Sådan så det ud, da jeg modtog en blogaward (juhuuu - whatever that means?) fra søde dejlige Line (klik på navnet for at se den ultra fine blog):
Så nu skal jeg give en blogaward videre til 5 forskellige blogs... Efter lang tænketid har jeg valgt:
Maja/TheAwesomeRainbowGirl - fordi hun er så ærlig. Og så er hun en åh så sød person.
Kristina/kristinasverden - hun har en rigtig fed mixet stil, lever fodbolddrømmen (efter min mening), og så er hun bare oprigtig og god til at skrive indlæg, der får en til at føle, at man kender hende.
Frederik/frederikbalslev - han kommer med rigtig inspirerende indlæg, der indeholder alt fra musik til digte til stil til billeder etc.
Julie/deterjulie - hun har rigtig god smag, og det er en af de mere personlige blogs. Og dem elsker jeg jo. ;)
Sara/saraharboe - jeg følger ganske vist ikke den her blog, men jeg synes faktisk, den er meget fed, da hun er god til at inddrage læseren og komme med gode tips eller inspirerende billeder.

Have a nice weekend!
Ciao

Ingen kommentarer: