søndag den 5. februar 2012

For meget mode


Ja ja der er jo det der Copenhagen Fashion Week. Og selvom det aldrig har interesseret mig, synes jeg faktisk, det har været lidt fedt at se det på DRk, for det giver sgu lidt inspiration. Så det kan jeg anbefale :) Men altså det her store modetema, der har været i de offentlige medier pga. Copenhagen Fashion Week, kan godt gøre mig lidt træt af alle beklædningsgenstande... Til gengæld har det lækre Eurowoman jeg lige har købt heldigvis meget mere at byde på end mode, så det holder mig beskæftiget! Eurowoman redder mig hver gang jeg får læst mit Bazar liiidt for hurtigt (hvilket sker tit hæhæ...). Derudover vil jeg lige advare jer: nelly.com kan have rimelig dårlig service - den sølv "hestehaleskjuler" jeg købte derfra, kan de alligevel ikke sende. De havde åbenbart kommet til at sælge flere end de havde. Det er sgu da dårligt, at de først skriver, den kommer snarest muligt, og så senere skriver at de faktisk slet ikke har den. Og forud for det, er det jo endnu mere dårligt, at de ikke holder styr på deres lager?
Anyhow jeg har haft en lækker weekend. Party med nogle lækre mennesker fredag, filmhygge med kæresten lørdag, og søndag stod den på gåtur med vovsen og fyren efterfulgt af mere film. Og så har jeg fået Rise of the Planet of the Apes på dvd af Thomsen - jatak! Den var så fed i biografen! Og det kan helt klart anbefales at købe eller leje den!
Det er altså skønt med al den kærlighed. Superglad for at han er så sød mod mig. Håber I også har nydt jeres weekend, for forude venter endnu en uge (med fri kl 16 alle dage...).
Ciao

2 kommentarer:

I.P. sagde ...

Hehe, enig mht din mode kommentar :)

Maja sagde ...

Du har så ret, men ja, det har virkelig været nogle helt fine udsendelser på drK :)