fredag den 17. februar 2012

Åh ja...

Så har jeg vinterferie! Den sidste aflevering for de næste 3 uger (indtil videre) er nu sendt, yay! Det blev lige fejret efter skole med nogle af de andre fra klassen - vi tog lige en øl på "Krydset" (en bodega i Rønne; stamsted for elever fra Gymnasiet). Megahygge! :) Bagefter tog jeg en kop kakao med min mor og familien Salinas, og så var det hjem til kæresten, der lå på min sofa. Vi har bare slappet af og hængt lidt ud hos Salinas-klanen, og nu ser vi x-factor, mens vi gør klar til at lave nødde/karamel parfait til i morgen. Mmmhh!! Der skal han nemlig lave ørred til mig med alt muligt lækkert til - hvor jeg dog glæder mig, jeg har aldrig smagt ørred før, og jeg eeeelsker fisk! :D I må have en rigtig lækker weekend derude. Og hey, så rejser jeg til Budapest allerede på mandag!! Say what? Det bliver så fedt at komme afsted på tøsetur med min mor igen!
Ciao
Beskriver meget hvordan jeg har det med Thomas!


Ingen kommentarer: