torsdag den 26. januar 2012

Yeees weekend!



Ugen har været alt for lang, men i morgen er det slut! Jeg skal lige have styret for vildt til en fremlæggelse i morgen, og så er det hjem og forberede kostume.... For jeg skal til Gymnasiets største årlige fest: Byrge!! Til festen er der afstemning, om hvem skolens lækreste fyr er, og den startede for nogle måneder siden, for at finde de tre der skal dyste om at vise det fedeste show i Musikhuzet i morgen (Bornholms største koncertsted - som stadig er meget lille ;)). De har op til Byrge-festen skulle lave nogle videoer, som vi så skal bedømme og stemme på, ligesom vi også skal tage deres udseende og show med i overvejelserne.  Der køres et "Fængsel"-tema til festen, så jeg skal sammen med 3 andre dejlige tøser klæde mig ud... Bliver fedt :D Efter årets første Gym-fest, åbner de dørene for andre, så vel mødt alle jer der har mulighed for at komme! Lørdag skal jeg ud at gå med vovsen, min kæreste og min far og efter det spise andesteg lavet af min mesterkok-kæreste mmmh! Og så står den på at lave afleveringer søndag, føj! Jeg venter lige nu på at se min kæreste komme ind af døren. Han er så sindssygt skøn altså, det er helt slemt, så glad jeg er for ham...  Håber I vil nyde jeres weekend, mens jeg prøver at nyde min. :D
Ciao
Nogle af de tøser jeg skal til Byrge med.
Kan I gætte, hvad vi skal være?... :D

Ingen kommentarer: