mandag den 9. januar 2012

Spritnyt

Det jeg fik shoppet i dag

Cardigan fra Only

Hårpynt fra H&M!! (i sjusket hestehale)


Som I kan se, har jeg shoppet - uhadada! De fik endelig den elastik-skjuler, jeg har ledt efter så længe nede i vores H&M, åh hvor blev jeg glad! 30 kroner du... Og så fik jeg købt et bælte derfra, fordi mit andet er ved at gå i stykker. Jeg fik også lige brugt et matas-gavekort på en ansigtsmaske fra Comwell (har også håndcreme derfra, den er perfekt i vintermånederne!), parfume fra Lacoste til min mor og noget til at dække rande under øjnene. For jeg ser SÅ træt ud for tiden. Nok fordi jeg også er det. :p Jeg er først begyndt at have det bedre i benene i dag, så lidt er mine ben blevet trænet på det seneste. :D Så jeg vil tage et lille fodbad, se det sidste venner og lave mine lektier. Og selvfølgelig kigge på mere tøj - ind i mellem får jeg altså et flip, hvor jeg er totalt shopaholic haha. Det er mine veninder, der har påvirket mig! :D (læs: især Line) Hyg jer indtil der kommer et nyt indlæg... Regner med at kunne anbefale en sej hjemmeside til jer senere...
Ciao

Ingen kommentarer: