tirsdag den 24. januar 2012

Små lækkerier


De her ting gad jeg godt have fingrene i... Den sorte BH og de sorte trusser er fra Monki, det samme er de sorte strømper, og den hvide/blå mulepose. Den lyserøde BH er fra H&M, og det samme er de blå sko (som jeg har ledt efter så længe - og nu har jeg fundet en type, der er lige mig!). Guldringene med kæder i er fra Nelly, og jeg har lige fået dem leveret i sølv, så måske skulle jeg få fat i guld nu? Den sølv hestehaleskjuler/haircuff er også fra Nelly, og jeg får den forhåbentlig inden længe, da det er en restordre. Halskæden i sølv er også fra H&M. Mums mums, jeg kan godt lide at shoppe tilbehør! ;) Jeg er i gang med lektierne, så dem vil jeg vende tilbage til, så de er færdige, når jeg vender snuden mod min kærestes hjem.
Ciao

Ingen kommentarer: