søndag den 15. januar 2012

Slap af det' søndag

Dejlig søndag. Jeg var (som jeg måske har skrevet?) på arbejde fredag aften, derefter til fodboldtræning, arbejde lørdag morgen, derefter lektier og til sidst til de gamle i Hasle og bagefter til fest i Hasle. Og det var da bare lige en nice fødselsdagsfest; super-hyggeligt! Og lidt beruset aften.. Men vi fik så sandelig lavet en masse spas! Bl.a. en supersmuk dans, der viser en almindelig tur i supermarkedet hahaha! Men det var en superfed aften. Og vi sluttede i byen i Rønne (DA CITY!), hvor min søde kæreste også var. Og efter en dejlig nat fyldt med musik og dans, tog jeg også hjem til ham. Hele dagen i dag har jeg så set TV2 Zulu og fundet mig en ny yndlingsserie: Castle! De har haft Castle-maraton, og det har jeg benyttet mig af :D Så det har været en dag foran fjernsynet...

Nu er jeg så hjemme i Rønne igen, og min kæreste er kommet hjem til mig - åh jeg kan jo ikke få nok af ham Og jeg nåede lige et bad, hvor jeg fik fjernet make-up og renset ansigtet inden han kom, så nu sidder jeg og ser håndbold med ham og min mor iført en ansigtsmaske fra Comwell Spa. Virkelig lækker plejeserie, som jeg fik åbnet øjnene for via en prøve, der lå ved et matas-gavekort. Kan fortælle jer om den her dybderensende maske virker, når jeg har brugt den i nogle uger måske... Men deres håndcreme du'r i hvert fald, den er go'! Håber I nyder jeres søndag, jeg vil sætte mig i sofaen igen og se noget bold!
Ciao

Ingen kommentarer: