mandag den 2. januar 2012

Nytårsspas og dejlig musik



Den er så sød ♥
Jeg havde forresten en rigtig hyggelig aften i går/forgårs, med første gangs smagsprøve af blåmuslinger til det der lakseroulade. Det var egentlig ok. Og så lidt kalvesteg bagefter mums! Hygge at holde med far i år... Det blev en lang men skidesjov aften hos Thomas bagefter med hans venner, hvor der blev hejst lidt juletræer op i flagstænger og sådan :p Synes de er rigtig søde, så jeg håber, de synes det samme om mig :) Vi fik lige set 90-års fødselsdag (det SKAL man bare!), og jeg hoppede som den eneste ud i det nye år fra Thomas' sofa, men kransekage og champagne fik vi da alle sammen (tror jeg :p). Det blev dog en lang aften, og til sidst blev jeg altså lidt for træt... Kl. 4 gik de andre, der var jeg bare smadret! Men hyggelig aften med søde mennesker og god mad. Jeg tænkte selvfølgelig ikke på at få taget billede af outfit, for det er helt ærligt ikke noget, jeg bekymrer mig så meget om :D Håber I også havde en god nytårsaften. Mærkeligt at tænke på, at vi er i et nyt år... Det er jo bare en almindelig søndag? Og nu er det så lige blevet mandag. I need to sleep.
Ciao

Ingen kommentarer: