tirsdag den 3. januar 2012

nr. 95

Så var der lige et Eurowoman til mig. Var lidt skeptisk da jeg købte det nede i kiosken, men det er det overfedeste blad, jeg har læst! Et dejligt mix af trends, rejser og interviews, der har gjort mig klogere på flere ting, det var da overraskende fedt - meeeen tingene de reklamerer for er sgu i den rimelig dyre ende, så jeg har mest kigget for at få inspiration, på de fede interviews (bl.a. med Liam O'Connor suk ) og de lækre rejseinspirationer. ;) Synes faktisk I skulle tjekke det ud, selvom det koster en 50'er.
Har haft første skoledag i dag, og det var ok, for jeg mødte kl. 10 og havde fri kl. 14, og så har jeg tidligt fri (kl. 14) resten af ugen. Så jeg er altså tilfreds. Lige bortset fra at jeg har fysik for til i morgen, som han først har sat ind i dag, og er der noget, der kan få mit pis i kog er det fysik og ikke mindst min fysiklærer!! Det er ikke en fornøjelse, kan jeg godt afsløre. MEN så skal jeg jo have Bioteknologi for første gang i morgen, og nej hvor jeg glæder mig! I kan lige hurtigt få et lille sneakpeek på noget af det, jeg har bestilt fra H&M's katalog, inden jeg smutter....
Er det ikke bare lige en trøje, der skriger: JEG BLOGGER! hahaha :p
Ciao

Ingen kommentarer: