lørdag den 7. januar 2012

Noget jeg godt kan lide...

Om cirka en måned og to uger går jeg rundt i Budapest's gader med min mor. Jeg glæder mig rigtig meget, for der skulle være så smukt, og selvom det er lidt koldt, så bliver det lækkert. Især fordi vi skal bade i nogle af deres varme kilder! Tror det bliver en vildt spændende oplevelse med seværdigheder, shopping, varme kilder og god mad. Min mor har været i Budapest før, så jeg vil stole på, at hun kan finde de rigtig gode steder til os ;) Og jeg elsker simpelthen at rejse, så jeg kan næsten ikke vente. Derudover skal jeg MÅSKE med min kæreste til Fyn i påsken, MÅSKE til Portugal og sidst men ikke mindst rimelig sikkert til Barcelona :) - Nej der er ikke så meget styr på det, kan I nok høre. ;)
Og så spillede jeg fodbold i går. Fuuuuuck jeg har ondt i mine lægge nu! Jeg kan ikke sætte mig stille og roligt ned, men vælter simpelthen ned over stolen/sofaen eller hvad det nu er, fordi mine lægge ikke gider holde vægten oppe, når jeg går ned i knæ haha! Men det var superfedt, og jeg har savnet det, selvom det 'kun' er et par måneder siden. Jeg har heller ikke dyrket så meget motion på det seneste as you know, så jeg var rød som en hummer i hovedet, men jeg holdt ud igennem alle kampene og opvarmningen til træning, så det er da et godt tegn. Og selvom jeg ikke har spillet indendørs i 2 år, klokkede jeg ikke fuldstændigt i det. Kun lidt... :p I må nyde jeres weekend, jeg vil bruge den på at tage til min kæreste i dag og lave lektier med Nickie Maria i morgen (fordømte skole!)...
Ciao

Ingen kommentarer: