torsdag den 12. januar 2012

Nice

Jeg lavede mad i går til mig og min kæreste - helt selv! Uuuuuuuh. Jeg har altid været en klovn til at lave i mad, men på en eller anden mirakuløs måde fik jeg kokkereret noget, der smagte godt UDEN at bruge opskrift. Jep så sej er jeg. Og min kæreste kunne også lide det, så der blev jeg glad :) Til gengæld kortsluttede jeg også elektriciteten i stuen og på loftet et øjeblik, indtil Thomas fik reddet mig og fikset det hele. Puha jeg var ved at gå i panik! I dag har vi så fået sat Boxer sat op, og jeg kan se alle kanaler - optur!! Så jeg har nydt flere timers serier på TV2 og TV2 Zulu :p Og så har jeg også lige haft en lækker dag i dag, hvor jeg har haft Biotek i sidste time, og det er SÅ fedt! Glad for at jeg valgte den linje! Nu kan jeg lige pludselig se formålet i min uddannelse igen. :) Og så tussede jeg rundt i byen og handlede lidt ind til fest på lørdag med nogle tøser fra klassen, som så også kommer på lørdag. Glæder mig :D Selvom jeg får endnu en travl weekend med arbejde, fodbold, arbejde og så ud til Hasle. Men tre weekender i træk på den måde, kan jeg nok godt lige klare - god løn, god kondi og flot krop jo. ;)
Jeg kommer forresten til at vise jer lidt af de ting, jeg gerne vil prøve før jeg dør... Jeg har prøvet mange ting allerede, men nogle ting kunne være superspændende eller dejlige at prøve!

381608_278568008860624_142894339094659_917706_273335152_n_large
Et lille eksempel på hvad jeg gerne ville prøve...
Ciao

Ingen kommentarer: