mandag den 16. januar 2012

Hvert et øjeblik værd

Som I kan se er jeg en musikentusiast... Alt det I ser på billedet, ejer jeg.

WOW det er jo ikke så mange. Det skal dog lige tages i betragtning, at jeg også har nogle "dele-cd'er" med min mor. Der i blandt dejlige Mads Langer, Rasmus Nøhr, Amy Winehouse, Kira og lign. Og jeg har bare altid været helt fascineret af musik. Sunget og danset fra jeg var lille (ja hvem har ikke det?), så det endte faktisk med, at jeg for nylig skrev nogle sange selv og også begyndte på digtning, fordi meget musiktekst bare er poesi. F.eks. L.O.C., Suspekt, Rasmus Nøhr og Sys Bjerre (eksempler fra hver sit musikhjørne ha!). De kan altså et eller andet med de tekster! Men det forsvandt lidt. Og så fik jeg lige en ny lærer i dansk på gymnasiet, som er det mest entusiastiske menneske, når det kommer til dansk, som introducerede os for lidt digte og BANG jeg blev hooked igen. Og derudover faldt jeg så lige over en blog i dag: www.frederikbalslev.dk og han skriver nogle rigtig fine digte. Jeg er faldet for Evigheden, og jeg synes, det er sejt, han tør ligesom vise folk sine tanker gennem sine digte, og så kiggede jeg på lidt af mine egne. Og jeg kan faktisk godt lide dem. Så måske jeg skulle krænge min sjæl ud på papir lidt oftere, på en mere udtryksfuld måde (i mine øjne) end på blog/dagbog-måden?  Bare rolig jeg vil ikke belemre jer med mine halvkiksede forsøg på poesi, det er mit helt eget. ;) Nå jeg skal nok stoppe med al den vrøvl.
Ciao

Ingen kommentarer: