søndag den 22. januar 2012

Før jeg dør #3 - og weekenden

Jeg har mange af de her... Må skrive en liste når jeg har fået samlet dem alle. Det her er primært rejsemål, jeg har for mit liv. USA er drømmerejsen! Og så ville det være så utrolig fantastisk at se nordlys en dag - I'm all about nature (man er vel bornholmer). Jeg glæder mig lidt til at kigge tilbage fremover, og se om jeg når noget af det. :)
Den her weekend har været dejlig men alt for hurtigt ovre. Jeg har endnu en gang haft en arbejdsweekend og så fik jeg ryddet lidt op, til min søde kæreste kom forbi om lørdagen. Vi så Løvernes Konge i 3D i biografen, det kan helt klart anbefales! 3D er superfedt i tegnefilm og animationer!! I film som Pirates of Caribbean er det nu bare noget møg... Men Løvernes Konge er bare en ægte disney klassiker, og dem elsker alle vel! Bagefter spiste vi alt for meget mad på Café Gustav, og tog så hjem til min far og Grand Prix hyggede. *tommel op*
Rigtig skønt at vågne op ved siden af den dejlige endnu en morgen. Jeg er heldig.   Lige nu sidder jeg klasset ind i ansigtsmaske og slapper lidt af med mor. Har været lidt stresset men Wafande's reggae CD fik renset lidt ud i mit sind - aaaahhhh. Ha' det najzzzzz (megasjovt at skrive z med afrevet tast :D)
Ciao

Ingen kommentarer: