mandag den 16. januar 2012

Før jeg dør #2

Lidt flere ting jeg gerne vil opleve, inden jeg dør...
Skydiving... Uh... Jeg er en smule højdeskræk, på den måde ar jeg ikke kan lide tanken om at falde ned - begyndte først at tage rutsjebaner i tivoli, der har en brat nedgang, da jeg var 15-årig! Men det kunne være så stor en ting at se den frygt i øjnene, og føj jeg ville føle mig sej bagefter!
Og det med at flytte til et andet land overvejer jeg at gøre efter gymnasiet. Holde et lille sabbatår, hvor jeg fokuserer på fodbolden, drama og så tager en dannelsesrejse i nogle måneder til et andet land, hvor jeg bor der i det stykke tid. Det lyder da fedt. Og jeg glæder mig helt til at kunne tjekke nogle ting af på listen. :p
Og jaja så nåede vi til vejs ende i dette (møgkedelige det må I undskylde) indlæg om, hvad jeg vil nå, inden jeg dør. Ville egentlig være fedt at vide hvad de af jer der blogger gerne vil nå, inden I dør?
Ciao

1 kommentar:

Mette sagde ...

Fedt indlæg og fin blog du har :)