lørdag den 14. januar 2012

Før jeg dør #1

Jeg har valgt at dele med det store internet, hvad jeg godt vil prøve før jeg dør. Og hvor uinteressant det end er for jer, så synes jeg selv, det er meget sjovt at tænke på - og så vil jeg kunne kigge tilbage på det og minde mig selv om det (hvilket også var meningen med denne blog. At kunne se tilbage på den. Ligesom min over 100 sider lange dagbog fra jeg var yngre). Mange af de her billeder jeg kommer til at ligge ud har noget at gøre med rejser, for jeg elsker at rejse! Og jeg er simpelthen så eventyrlysten ind i mellem, at det første motiv I ser ville være noget, jeg havde synes var fedt at springe ud i! Mht. bloddonationsmotivet så har jeg tænkt på det her mange gange. Og det ærgrer mig, at man skal være over 18 for at kunne donere. Jeg vil både være organ- og blod-donor. Det er simpelthen så vigtigt at nogen er villige til at gøre det. De andre fire billeder er bare noget, jeg synes ville være rigtig hyggeligt. Og mht. 'give people a reason to remember my name', så kan det være på hvilken som helst måde. Både i det små og i det store. Jeg vil bare gerne gøre en forskel for nogen. Måske får I også noget inspiration til, hvad I vil med jeres liv efter at have set det her?
Ciao

Ingen kommentarer: