tirsdag den 10. januar 2012

Bloglovin' og mig

Follow heelf

Jeg synes bloglovin' er en superfed hjemmeside i og med, du kan følge andre blogs og blive opdateret lige så snart, der kommer nye indlæg på de blogs. Meget nemmere en Google Friendconnect, da det hakker meget i indlæggene, fra dem man følger. Jeg har fået et smart lille ikon oppe i min 'toolbar' (jeg bruger google chrome), hvor jeg så kan se hvor mange nye indlæg, der er kommet på de forskellige blogs, lige så snart jeg logger ind. Nice. Jeg følger (og anbefaler):
* GiZmo's Blog - www.giz-blog.dk - dette er en blog, der handler om bloggeren's liv og de ting, der indgår bl.a. bøger og små anmeldelser af diverse køb.
Det skal smage af noget - Jeg elsker jo mad. Og hende her hun kan finde ud af at lave mad der bare ser megalækker ud! Så her kan man få lidt inspiration, hvis det nu er, man gerne vil lave noget lækkert. :)
Emili - Emilie har en rigtig lækker stil og nogle lækre give-aways. :p
Kristinas Verden - er som bekendt en stor favorit. Hun spiller fodbold på højt plan (Champions League venner!), har den sejeste stil, kan finde ud af at fange ens interesse, og så er hun i bund og grund så ligetil, at man føler, man kender og holder af hende. Like a lot!
L.O.V.E - is what you're made of - er en blog jeg skal se lidt mere til. Jeg er kun lige begyndt at følge, men hun kan noget med at mikse dagligdagshistorier med god stil. Og så følger hun mig, så hun er cool ;)
MiaMalene.dk - Har jeg fulgt i lang tid. Og det der fangede mig var først og fremmest Paramore-designet, men derefter kunne jeg se, at udover at have en fed musik- og tøjsmag, så er hun berejst, tager fede billeder og har en god smag i indretning.
MY LITTLE UNIVERSE - Line-pigen her er sådan en pige, man kun kan lide. Jeg følger hende primært, fordi vi har gået i klasse sammen og været tætte (hvilket vi egentlig stadig er), og så kan jeg følge lidt med i, hvad der sker. Men hun har også en rigtig fed stil og giver gode tips til hvad der er et godt køb!
Sofies blog - Ganske enkelt en lækker blog. Indeholder mad, indretning, dagligdag, stil og flot lay-out. Der er ikke så meget andet at sige, end at den kan anbefales!!
Stilett.dk - Andrea fandt jeg gennem MiaMalene, og hun er også Paramore-fan (kan I se et sammenfald mellem interesser, og blogs jeg læser? ;)). Hun giver fed inspiration og har en god stil, men hun skriver også mest om dagligdagen.
THE AWESOME RAINBOW GIRL - Maja! En supersej tøs jeg har gået til drama med, som blogger om sine følelser, ofte taler i inspirerende og flotte billeder, og er dejligt personlig på sin blog.
Velvet Snow - Kan komme med de fedeste indkøb ind i mellem. Især hendes indretning er speciel og sjov, og derfor kan jeg godt lide hende. Og så er hun en pige, der ligesom mig, godt kan lide lidt sære ting og elsker at drikke øl haha!

- Puha den var lang. Overvejer I selv at gøre bloglæsning lettere finder i bloglovin' her.
Ciao

Ingen kommentarer: