tirsdag den 20. december 2011

Snart jul - what?

Det er helt underligt, der kun er 4 dage til jul, og der ikke er kommet sne endnu. Sidste år startede sneen allerede i november, og der var storm allerede sidst i novembermåned. Men nu: nul sne. Mærkeligt. Men hey det skal da ikke afholde mig fra at prøve at komme i lidt julestemning, så her kan I få nogle billeder af julepynten på mit værelse:
Har valgt det jeg bedst kan lide af mit pynt :)
Og så fik vi bagt cookies og biscotti i går. Yum! Men dem har jeg ikke billeder af på computeren, så I får ikke lov til at se dem muhahaha :p Jeg overvejer også lidt at købe julegave til mig selv... Kan I lige fornemme hvor tæt jeg er på at købe dem?!!:
Den der "bestil nu"-knap kalder jo på mig...

Hm... det må vente lidt endnu. Jeg glemmer sikkert alt om dem i løbet af aftenen, for om 1 enkelt time, skal jeg hjem til en veninde og party lidt med nogle søde piger, inden vi tager til et arrangement oprettet af Wonderfestiwall - festivallen i de smukkeste omgivelser på Bornholm! :p Så jeg skal tøsehygge, og jeg glæder mig! :) Håber I andre har en dejlig aften derude. Masser af julehilsner.
Ciao

Ingen kommentarer: