lørdag den 10. december 2011

Saturday

Der er vel nogen, der kan relatere til den her sang en dag som i dag? ;) Jeg har det heldigvis ikke sådan - det blev håndbold/Narnia-hygge i går, da jeg skulle tidligt op på arbejde i dag. Heller ikke i aften er der fest, for selvom jeg var inviteret til julefrokost med arbejde, så holder min dejlige kæreste fødselsdag, og det skal jeg da fejre med ham. :) Han har bare først fødselsdag i morgen, så udover gaverne får han også en lille overraskelse der... Men jeg vil ikke skrive, hvad det er - det må I få at vide en anden gang ;)
Siden i tirsdags er jeg begyndt at høre meget Paramore igen. Og jeg er helt alvorlig når jeg siger, at det er som at have fundet en savnet del af mig selv! Så jeg er glad, glad, glad pga. deres musik. :) Kan være jeg hopper forbi senere for at ligge billeder ind fra fødselsdagen. Hvis ikke før så i hvert fald i morgen.
Ciao

Ingen kommentarer: