søndag den 18. december 2011

Min weekend

Jeg har endnu ikke billeder fra fredagens julefrokost, men hold da op en fed fest med klassen! Fik et par snapseglas men føj det smager jo af neglelakfjerner. Dertil et par andre shots og vupti! Et styks beruset Helene :p Det holdt dog ikke hele aftenen, så det var helt fint alligevel - skal nok smide billeder ind, når de andre har smidt dem på sladrehanken(facebook).
I går var det film-dag! Argh det var vildt! Jeg fik holdt min tale, og det gik heldigvis rigtig godt. Men da filmen var slut, sad Christina og jeg nærmest og tudede, fordi der havde været så mange dejlige mennesker til hjælp, og nu var det jo slut. Hun gav mig søde gaver og nogle blomster, da hun holdt en takketale - hun er så dejlig. I kan forresten se mit outfit her: TV2 Bornholm - fik ikke helt taget et billede, så godt at pressen var til stede ;) Derefter spiste jeg lidt pastasalat med den søde, og han passede rigtig godt på fuldesyge mig, da vi kom hjem fra slikindkøb hihi...
I dag skal jeg så bare slappe af! Har taget chill-suitet på: dejlig ulden sweater, leggins og lækkert håndklæde om hovedet som en turban. Jeg er indbegrebet af sexy! Hav en dejlig søndag :)  Og glædelig 4. søndag i advent!
Ciao



Gaven fra Chris. Blev især glad for æblekvædeteen, det er en lille ting, vi har sammen. :)
Det beskriver meget godt min dag i dag! ;)

Ingen kommentarer: