lørdag den 31. december 2011

Love is the movement

Formentlig et af mine yndlingscitater nogensinde. Det kommer fra organisationen "To Write Love On Her Arms". De er skabere af håb, for folk der føler, de har mistet det. De folk der er udsat for depressioner, selvskade og selvmordstanker, og også dem der har et afhængighedsproblem. Især de unge. Det er en 'non-profit' organisation, hvilket vil sige, det er en organisation, der ikke gør det for pengene. Jeg har selv købt en trøje for at støtte sagen med "LOVE IS THE MOVEMENT" skrevet henover brystet. Det er lidt dyrt pga. tolden, men det er det værd i mine øjne. Tjek deres hjemmeside www.twloha.com ud. Det er faktisk fede items, de sælger, og de har opbakning fra flere kunstnere bl.a. Paramore, der fik mig til at åbne øjnene op for det her. Der er TWLOHA-dag d. 13. november hvert år, hvor folk fra hele verden skriver på deres arme - inklusive mig. Jeg kan godt lide navnets symbol, det at man i stedet for at skære i sine arme, skriver man kærlighed på dem.

Ciao

Ingen kommentarer: