torsdag den 29. december 2011

Julefrokost

Hold da op et rodet indlæg jeg kom med sidst! Haha! Håber I overlevede altså ;) Der dumpede lige nogle billeder fra julefrokosten ud på sladrehanken(facebook), så jeg tænkte, jeg kunne skrive lidt forsinket om den :) Til at starte med blev den aflyst 3 timer før, den skulle holdes, fordi ham den skulle holdes hos var syg. Så der var krise i den sidste time i 1.xv's stamlokale S1! Senere på eftermiddagen reddede Katrine os alle sammen og sagde, vi kunne være hos hende. Puha! Så vi endte i Hasle næsten fuldtallige. Vi fik god mad, selvom jeg ikke selv fik spist så meget. Og så så vi håndbold - måske ikke helt en juletradition, men det skulle lige ses, det var for pokker semifinalen! Hæhæ... Og så blev der ellers drukket påskeakvavit, øl og cider for alle pengene. Megahyggeligt! Men nøj hvor var der et par stykker, der fik så hatten passede! ;) Jeg blev ikke SÅ fuld... Men det kan man vist ikke undgå til en julefrokost?
Søde piger i baggrunden :D Begge bloggere uuuuuh!

Og så kan I lige se mit outfit ovenikøbet. Smart. Det er mig med den smuke nissehue. Og ja, det er håndbold, vi ser.
Tøsernes blogs: www.louisekuresblog.blogspot.com og www.millicious.blogspot.com .

Og jeg var også til julefrokost med svigerfamilien (hæhæ) første juledag, det var god mad! Men det er de julefrokoster, jeg har været til i år. Næste år SKAL jeg med til julefrokost på arbejdet!
Ciao

Ingen kommentarer: