mandag den 26. december 2011

Juledage...

Var ikke rigtig i julestemning før jul. Det er jeg så blevet nu! Virkelig, virkelig underligt alligevel! Måske vores jule-cookies, som jeg ENDELIG har fået lov at tage af, der har gjort forskellen? Eller det faktum at jeg så Love Actually i går? Hm... Jeg fik ellers de vildeste julegaver, og jeg kunne bruge alle sammen, men jeg må indrømme, at gavekortet til Det Kongelige Teater, Hunter-gummistøvlerne og billet til Wonderfestiwall var de bedste gaver! Og fra mine forældre selvfølgelig :p Jeg glæder mig sygt meget!! Jeg er helt skudt i Det Kgl. men man kan kun se operaer og ballet ved Gamle Scene (som uden tvivl er den smukkeste), så derfor må jeg tjekke ud, om jeg kan få nogen til at se ballet med mig. Det er trods alt en supersmuk dans. I dag skal jeg 3 ting: være sammen med min ven Anton, til spisning hos farmor med min kæreste og sidst men ikke mindst leje "Nightmare before Christmas" og se den - for den SKAL ses! Jeg var også lige til julefrokost med svigermekanikken i går. Det var bare superhyggeligt! De er så søde, og maden var god, så heldigt at mine planer lige blev lavet om... Senere stod den på bio med familien Salinas for at se Sherlock Holmes-filmen nr. 2, og den var superfed! Især effekterne wow! Kan klart anbefales..
Nu vil jeg gå ned og se, om min mor er vågen, så jeg kan få lidt morgenmad :p
Ciao

Lidt random men føj hvor er den cute!

Ingen kommentarer: