onsdag den 14. december 2011

Jeg må nu indrømme...

Bloglovin' er jo genialt! Jeg har ikke rigtig haft lyst til at sætte mig ind i det før, men nu hvor jeg har tilmeldt mig, kan jeg se hvor super smart, det egentlig er. Jeg har fået den her widget oppe i min adresselinje, så jeg kan se hvor mange indlæg mine yndlinsblogs har lagt ud siden sidst, og jeg har fundet mange nye og fede blogs derinde. Nice. I kan jo selv tjekke det ud her, hvis I ligesom mig elsker at bruge tid på at læse blogs. :)
Forresten synes jeg, at jeg har været meget sej den her uge... 10 i eksamen, højt gennemsnit det første halve år på Gym (damn!), og så fik jeg endelig løbet en tur i dag - lovely! Ha' en god dag, jeg vil sidde og vente lidt på at min dejlige kæreste kommer, mens jeg hører Paramore for fuldt blæs. :)
Ciao


Hun er for vild. 'Nuff said.

Ingen kommentarer: