lørdag den 31. december 2011

HAPPY NEWYEAR!

Jeg skal lige til at gå i gang med at spise noget lækker lakseroulade til forret, så det bliver et lynindlæg! Denne nytårsaften skal jeg holde med min far med noget lækkert mad, og derefter henter min kæreste mig, og så skal vi feste med hans søde venner hjemme hos ham. Jeg har også fået skålet og spist kransekage med mor og Henrik, så jeg har tilbragt dagen med dem, jeg har allertættest på. Nyd aftenen allesammen, nyd hinanden og hav et fedt 2012! Vil I have at vide, hvad mit nytårsfortsæt er? ...Jeg skal huske at vise folk, jeg er taknemmelig for at have dem, og jeg skal klø på og fordybe mig i min uddannelse! Lad os se om jeg holder det sidste. Min mor sagde meget sødt, at det første var ingen vist i tvivl om, da jeg allerede gjorde det - men så skal jeg altså fortsætte! Mit look i dag (i får outfittet en anden gang, hvis jeg husker at tage billeder):

Det første, min far sagde, da han så mig, var: "Wow..." Det kan man da kalde godkendt ;) Rigtig glædeligt nytår til jer alle sammen og pas nu på fingre og øjne ude blandt al det fyrværkeri!
Ciao

Ingen kommentarer: