torsdag den 22. december 2011

"Everytime a bell rings an angel gets his wings"

Jeg sidder og hygger med sort/hvid-julefilm, ja jeg gør så. Det er hygge :) Tirsdag var en succes, lad mig bare sige det sådan! Jeg har ikke danset i så mange timer i træk på længe, så jeg var godt øm i musklerne i går - især fødderne for puha de støvletter var hårde mod fødderne :p Derudover skulle vi vente på at få tøjet fra garderoben i 1 t. og 20 min. Det var da noget, man kunne få lange nosser af... undskyld udtrykket... Og Kidd var rigtig fed, eller også var jeg lidt fuld og stemningen megahøj! Uanset hvad så fik jeg en riiigtig fed aften med tøserne ud af det.
I går stod den på at sove længe og så lige lidt arbejde. Hygge nok. Og så spiste jeg ude med min mor og kæreste, det kan vi li'! Han er altså lidt for sød ved mig, nu jeg tænker over det. Det er dejligt. I dag skal jeg have købt de sidste to gaver med en, jeg ikke har set i 100 år - thumbs up for det :D Så jeg vil faktisk smutte...
Ciao
Mine elskede støvler...
By the way.. Jeg overvejer lidt at droppe bloggen. Synes ikke selv jeg har så meget nyttigt at skrive, det er jo bare vrøvl det hele :p Nå men jeg vil lige tænke lidt mere over det.... Har trods alt blogget i alt for lang tid, hvis man tæller alle de tidligere slettede med - jeg ender sikkert bare med at oprette en ny igen hahaha :p

Ingen kommentarer: