tirsdag den 27. december 2011

ARGH! + et omtåleligt emne (alt godt fra havet I ved... eller noget)

Jeg har hikke! Jeg bliver jo sindssyg af det her!! ÅÅÅÅÅÅRHG! Hm Squash plejer at hjælpe (ja sodavanden...). Ellers må jeg bruge tricket, jeg fik af en veninde. At tænke mig grundigt om og koncentrere mig om noget! Så plejer det at forsvinde...
For at komme til noget mere... optimistisk og ikke helt så uinteressant: I kan lige få lov at se mine gummistøvler jaaaaah!

Og ja de ser sorte ud, men de er faktisk lilla - meget mere nice! Og så er de superbehagelige at gå i. Jeg har faktisk ikke noget inspirerende at skrive, jeg ville bare vise mine gummistøvler lidt frem... Jeg er lidt kedelig, men det må I bare tage til takke med! ;)

Eller jo, jeg kan faktisk anbefale noget til jer... http://kristinasverden.dk/2011/12/livet-er-bade-en-gave-og-en-opgave/ - det her blogindlæg er et nærgående og ømt emne. Men det SKAL tales om og gives opmærksomhed, for det er et vigtigt emne. Jeg håber, I vil tage de ting til jer, som hun skriver om. Jeg synes, det er vigtigt for alle!
Ciao

Ingen kommentarer: