mandag den 7. november 2011

Yesss!

Så kom den! Jeg sidder og hører Paramore's lige udgivede single Hello Cold World - tror I lige, jeg er lykkelig for, at jeg købte alle 3 singler, så jeg kan få dem på udgivelsesdatoerne? Åh ja! Min iTunes vil blive mishandlet med den sang de næste par dage. Ligesom med Renegade. Jaaah. De sidste par dage har jeg haft en ond smerte i tandkødet. I dag var jeg så hos tandlægen, og det var skam den dumme visdomstand. Så nu skal jeg til at gurgle klorhexidin hver gang det gør ondt. Det bliver ofte, kan jeg mærke, men jeg får den lækreste ånde de næste mange dage! :p Det var dejligt at få det ordnet, så jeg ikke går og har ondt...! Håber I chiller lidt derude, jeg har lige fået færdiggjort NV-rapport til i morgen (victory!), så jeg vil kigge lidt på billeder, blogs og lytte til Paramore, mens jeg venter på at kæresten kommer hjem til mig, så vi kan få spist noget pasta+kødsovs og drukket noget rødvin sammen.
Ciao