fredag den 4. november 2011

Tatoveringer...

Nå Maja... Jeg valgte at lave dette indlæg, fordi jeg har lidt blandede holdninger til tatoveringer. De kan være skideflotte og imponerende men også hammergrimme og lettere pinlige eller åndssvage. De sidder permanent på dig, så man bliver jo nødt til at vælge noget, man kan stå ved, selv når det muligvis bliver gemt væk af rynkerne og dellerne.. Jeg ved ikke helt selv, om jeg tør få tatovering. For de kan være så elegante og smukke, og de kan vise, hvem du er. Men hvad så når man kommer videre i livet? Vil man fortryde det? Og det gør jo så helvedes ondt, så tør jeg? Her er i hvert fald nogle (efter min mening) smukke og inspirerende tatoveringer:
Den her fjer ser så levende ud, og jeg synes, den symboliserer noget smukt i mine tanker.
Den her er jeg helt hooked på! Skulle jeg have en, ville jeg sikkert få den her bare i et mindre format, mere yndig med lidt krummelurer og bag øret.


Jeg synes, den her er så smuk! Alle i min nære omkreds ved at jeg har en fetisch for stjerner, og den her er så fin! Men jeg ville ikke have turdet få så stor en altså...
Jeg måtte simpelthen dele den her! Det kunne være så humor at have en My Little Pony tatovering haha!
Den her har jeg selvfølgelig valgt til bloggen, fordi den ærer Amy Winehouse. Hun havde en fantastisk stemme!
Jeg ved det er lidt åndssvagt... Men den her tegnede jeg i dag i skolen, og jeg kom til at tænke på, at havde jeg ikke været pessimist mht. kærlighed, så havde den her faktisk været rigtig sød. Eller noget andet på fingeren?




Nå jeg skal måske til fodbold og noget festhalløj i dagens anledning (J-dag!!!), så jeg må smutte. Nyd jeres aften og vær søde at kryds fingre for, at jeg overlever arbejde i morgen tidlig...
Ciao