søndag den 6. november 2011

Sunday

Jeg gider ikke alle de afleveringsopgaver, for jeg kan slet ikke nå at fordybe mig i den enkelte opgave, fordi jeg har travlt med de andre også. Suk. Det er mindre spændende at lære nye ting, når man ikke kan nå at sætte sig ind i dem men bare skal skøjte let henover det. Jeg glæder mig til at c-fagene er overstået, for så kan jeg fordybe mig lidt mere, i de fag jeg har valgt!
- Ja som I nok kan høre, sidder jeg og løser matematikafleveringsopgaver til i morgen efter næsten at have færdiggjort NV-rapport. Det er lidt træls, når jeg egentlig skal være med til at filme om ½ time. Og ja så burde jeg droppe at blogge lige nu, men jeg ved, at ellers får jeg ikke gjort det. Så nu må jeg jonglere lidt med både film og lektier, hvis jeg kan rumme at være lidt i begge ting på en gang.
Jeg har fødselsdag om 3 uger åh ja! Jeg glæder mig faktisk... Især til at kunne få nogle af de ting jeg har gået og kigget på men ikke fået taget mig sammen til at købe :p Og så skal vi måske snart flytte. Men snart kan spænde over alt fra om ½ år til 2 år, og om to år bor jeg nok ikke hjemme. Krydser fingre for at det bliver før, så jeg kan få nyt værelse og lave lidt om! Jeg har kigget lidt på forskellige inspirerende ting som bl.a. dette billede:
Har selv nogle sommerfulge i glasramme liggende, så det ville måske se fedt ud at hænge dem på samme måde som gjort her? ...Jeg har fundet rigtig mange billeder på weheartit.com efterhånden, som inspirerer mig helt vildt! I burde kigge på det, hvis I inspireres af eller bare kan lide billeder... Og så har jeg genfundet min 'kærlighed' til bloggen MiaMalene (som jeg har et link til i højre side -->).
Hun har også linket til en anden blog, som så har ført mig til min nye yndlingsblog: KristinaKragh (også et link jeg har i højre side -->).
Jeg synes, hun har en superfed blog bum! Tjek det ud og nyd resten af jeres søndag!
Ciao