onsdag den 9. november 2011

OD - Operation Dagsværk

I dag har alle elever på Bornholms Gymnasium haft mulighed for at arbejde i 5 timer i dag og tjene nogen penge, som så skal gives til et godt formål. OD-dagen er et initiativ taget af gynmasie-elever og har været i vores lille land i 26 år. På Bornholms Gym. tjener man 300 kr, som man så skal give til OD-gruppen, som giver det videre, så det kan gå til et godt formål. I dag går alle pengene til Peru. Jeg synes at alle, der har mulighed for det, burde deltaget på den ene eller den anden måde, da det er et rigtig godt projekt!
MIN OD-dag har gået på min sædvanlige arbejdsplads, hvor jeg har ekspederet kunder, lavet pebernødder og gjort rent i diverse baglokaler sammen med søde Catrine fra min klasse. Det var rigtig hyggeligt. Derefter tog jeg en løbetur, og siden da har jeg siddet/ligget foran brændeovnen på en madras og set lidt Lost - skønt du! :) Jeg skal op og se min kæreste tæske de andre i badminton senere, så jeg kan kun lige akkurat nå at se noget Desperate Housewives! Puha det er slemt. :( Hyg jer derude og vær gode mod dem, der har brug for det.

Ciao