mandag den 28. november 2011

Monday


Så er julelysene fremme rundt omkring! :D Og i morgen har jeg fødselsdag. Weird. Jeg er blevet lidt mere rask end før, jeg har jo ligget syg hele weekenden. Til gengæld kom jeg alligevel til Mads Langer-koncert. Den var superfed! I dag kom jeg i skole og derefter til lægen, hvor jeg følte mig meeeget modig! Så fik jeg handlet ind, lavet lektier og til sidst har jeg bagt 3-dobbelt portion browniemuffin, som stadig er i ovnen. Damn... Der var ikke plads i skålen og el-piskeren kortsluttede et kort øjeblik pga. al den dej, så der var lidt kaos! Men i morgen everybody. Der sker det... Skal have idræt, lidt andre timer og så skal vi trække emne til eksamen i naturvidenskabeligt grundforløb; fåååååck. Krydser fingre :) Bagefter skal jeg hjem og vente på min allerdejligste kæreste og muligvis ud at spise. L-o-v-e-ly. Det må blive en dejlig dag i dejligt selskab. Hyg jer derude til vi ses igen! Eller... til I læser igen, hedder det så.
Ciao