torsdag den 17. november 2011

Lovin' it

I kan lige få en lille opdatering herfra: jeg har haft en del lektier her i starten af ugen men det' ok. I dag fik jeg så købt gave til en supersød tøs, som jeg skal til fødselsdag hos i morgen - og derudover en skuldertaske i second hand, fordi jeg har haft behov for en taske til mindre behov end skole, flytteri og sport. Denj e' bâra lækker hva'! Høhø... Nå I kan lige få nogle net-shoppertips herfra, hvis  er begyndt at mangle sider at shoppe på... (med dem jeg besøger mest først):
www.monki.com --> tjek det ud, I bliver måske ligeså vilde med monki's design, som jeg er.

www.urbanclothing.dk --> selvom de ikke har et så stort udvalg, har de nogle rigtig fede ting!
www.nelly.com --> klassikeren. En af mine mest besøgte sider. :p
www.asos.com --> de har lidt det samme som nelly, men de har faktisk et større udvalg mærkeligt nok.
www.miinto.dk --> også en masse fede ting :p
www.missselfridge.co.uk --> lidt anderledes i forhold til de andre hjemmesider, men jeg er helt tosset med kjolerne!
www.shop.hm.com --> endnu en klassiker. Bare surt man skal være 18 for at kunne bestille ^^
www.smartgirl.dk --> den kender vi vist alle sammen...
www.boozt.com --> ikke ligefrem min favorit meeeeen den kan bruges.
www.lachica.dk --> de har ikke så stort et udvalg men mange fede ting til en billig penge. :)
www.ellos.dk --> den er fin nok, men der er ikke super mange ting til min smag.
www.bubbleroom.dk --> også helt fin, men jeg synes siden er uoverskuelig; smag og behag ;)
www.lindex.com --> helt fin hjemmeside selvom min computer er lidt for langsom til at kunne indlæse den :s
Nå hyg jer med de lækre sider derude. Jeg vil snart komme tilbage igen.
Ciao