lørdag den 12. november 2011

Geez...

Jeg tør sgu da ikke spise tigerrejer længere...
Jeg er sådan rimelig syg i dag, men jeg havde kæresten til overnatning, så da han skulle på skole i morges, måtte jeg jo bare stå op med ham, fordi jeg er så sød og dejlig. Så lige nu sidder jeg og kigger på Kat Von D, Chris Nunez og Ami James i Miami Ink. Det' cool. Og så har jeg lige fundet de mest fantastiske ringe pga. GiZmo's lækre blogindlæg! Jeg har en lille fetisch for ringe, og jeg har købt mange fra udlandet som souvenirs, selvom jeg aldrig går med dem... Men her kan I i hvert fald se, hvilke af ringene jeg sidder og overvejer at købe:
Vintage style antique gold / silver mouse charm ring
Vintage adjustable gold bike / bicycle double finger ring
Vintage Retro Pink or Black Camera Ring  Adjustable

Til alle vampyr-fans: I think you will dig this! ;)
Linket til blogindlægget er her: KLIK