mandag den 21. november 2011

Forelskelse

Min søde veninden Line har i sin egen dejlige blog skrevet lidt om forelskelse og stillede spørgsmålet: Er I forelskede? Det kan jeg vist hurtigt svare på. Svaret må uden tvivl være et stort rungende ja. Hihihi. Jeg tænker på ham hele tiden, og selvom det ikke altid kun er søde og fine tanker, så vil jeg gerne betegne mig selv som vild med ham. Vi er stadig lidt for kvalmende søde sammen, selvom vi oftest sidder og mobber hinanden i andres selskab. Det er dejligt at være sammen med ham. Han kan altid få mig til at grine. Han ved lige, hvordan han skal lette mit humør, og hvad han skal sige. Det er ind i mellem irriterende, I ved, sådan at kunne blive manipuleret med haha, men det er i orden. Jeg manipulerer sgu også ham. ;) Jeg håber I også har en dejlig person at tænke på? Og hvis ikke I er forelskede, så nyd at føle jer uafhængige af om den hersens fyr er vild med jer. I kan forresten se Line's blogindlæg HER.
Ciao