tirsdag den 1. november 2011

Finally (mine køb)

Så fik jeg sgu taget de billeder! Men det blev med min mors kamera, og jeg har kun taget billeder af det, der er blevet købt for nylig. Hvis I lige vil have større overblik over hvad, der er på billederne, kan jeg skrive det her: 1. Slangering fra FASHION købt i Glitter (fuld bevægelighed, kan ikke klare dem der sidder på flere fingre og hæmmer dig fuldstændig!) 2. Øreringe fra pieces den ene med stjerne på og den anden med kæde+earcuff i. 3. Bazar, Cosmopolitan, Kings of Leon album, Lykke Li album 4. Mine nye yndlingsbukser fra Topshop! Sort denim - endelig!
Derudover købte jeg en lækker jakke fra Vero Moda, og min mor har lige bestilt Sorel-støvler til mig i Caribou-modellen. Soooo happy! Nå jeg vil se lidt mere Lost og lave noget aftensmad senere.
Ciao

Ingen kommentarer: