fredag den 25. november 2011

En glad Helene

Så vil jeg lige være 'copy cat' igen, hvis det er det, I vil definere det som ;) En af mine yndlingsbloggere Kristina har nemlig lagt et indlæg ind i dag, der handler om alle de dejlige ting, man går i møde. Og jeg ville da også dele det, siden hun selv stillede spørgsmålet: Har I noget, som I glæder jer helt vildt til andet end juleaften? Jajajaja...:
1. Fødselsdagsbrunch for mors side af familien

2. Fødselsdag! :)
3. Fødselsdagshygge med fars side af familien
4. Julefrokost med min gymnasieklasse - oh yeah!
5. Min kærestes fødselsdag + den lille overraskelse jeg vil give... :)
6. Nytår of course - enten med kæresten eller med klassen :D
7. Premiere på Svigtet og afterparty - SHIT jeg glæder mig til at se det helt færdige produkt af vores arbejde på den her film!
8. Mads Langer-koncert!
Og jeg ville ønske, jeg kunne skrive en masse rejser på denne liste. Men desværre kan jeg ikke rigtig rejse og få vildt meget fravær, og pengene er der vist heller ikke... Suk.