torsdag den 3. november 2011

1 stk. lykkelig Helene!

Så kom mine Sorel-støvler - jaaaah! Så jeg kan jeg rigtig trave Bornholm tyndt, når vi kommer til den kolde vinter! Jeg blev simpelthen så glad, da Henrik kom gående ind af døren med pakken. Yay!
Er det lige a hot piece of boot? Åh ja...
I dag var jeg så priviligeret at have fri kl. kvart i tolv, så jeg har fået kondiløbet, lavet lektier og spist mors tomatsuppe (mmmmh!). I morgen skal vi have musik i den første time. Det havde vi også i den sidste time i dag, og jeg skal øve mig i at spille keyboard det næste stykke tid, for det skal jeg vise sammen med de andre (der skal synge og styre de andre instrumenter) til julekoncert for alle interesserede. Shiiiit. Det går fint indtil videre, men hvad nu hvis jeg glemmer det? Jeg ville dø af rødmen!
Jeg smider nok et indlæg ind indenfor lidt tid, der er fyyyldt med tilfældige billeder. For jeg er blevet alt for inspireret! Eller måske nogle af mine gamle... digte kan man vel kalde det? Har lige fundet dem frem og kan tydeligt huske hvem og hvad de handler om. Vildt. Nå vi ses måske derude i den store verden!
Ciao

Ingen kommentarer: