fredag den 7. oktober 2011

Well hello

I går aftes kom min kæreste endelig hjem til mig. Og han havde det fineste armbånd med hjem fra Gran Canaria, med en af de der kanariske perler i. Wow det er flot altså! Det kan ses lidt mere detaljeret her:



Jeg kom til fodbold i går, og jeg blev da sparet det første stykke tid, men jeg endte med at skulle spille og i morges, kunne jeg se resultatet af det: Jeg var blevet mere syg. Igen. Craaaap. Men min søde kæreste nussede heldigvis om mig, indtil vi stod op. Og da vi så kom ned i stuen, puttede han mig på sofaen, hentede vand, piller, dyne og pude til mig. Og så lavede han morgenmad til mig - mumsi! ♥ Så tog han afsted til køretime, og jeg kunne ligge herhjemme med min mor. Lidt underligt at min kæreste skal til at køre bil. Han er jo stadig en møgunge ;)
Jeg håber, jeg bliver rask til i morgen. For der holder Padde fra min klasse fest, og der kommer en masse søde mennesker, jeg rigtig godt kan lide!
Gotta go.
Ciao

Ingen kommentarer: