mandag den 17. oktober 2011

This weekend

Lige nu sidder jeg og nyder min mandag aften med det nye Cosmopolitan mellem mine hænder, mens jeg venter på at kunne se noget mere 2½ Men. Love it! Jeg havde den hyggeligste weekend med min mor. Vi tog til København lørdag morgen, og jeg fik shoppet en masse! Skal nok ligge billeder ind næste gang jeg kigger forbi og har taget billeder af det. Derefter tog vi til Helsingør med Henrik og Mads hen til Henriks mor, og så har jeg bare hygget mig dér. :) I dag var det så tid til at rejse hjem fra 9 til 14 i dag, inden den stod på arbejde fra 14 til 19 cirka. Puha! Så nu kan jeg nyde det sidste af dagen med min stakkels syge mor, indtil jeg skal op på arbejde igen i morgen. Og så skal jeg endelig se min kæreste igen (wiiie). :i Det er over en uge siden, jeg så ham sidst... Damn. Nå hyg jer derude og vent spændt på nyt indlæg med billeder på den her blog og nyt indlæg omkring produktionsplaner i 'Svigtet'-bloggen, som jeg også har oprettet. Klik HER for at tjekke den ud, hvis du ikke allerede har været derinde.
Ciao

Ingen kommentarer: