tirsdag den 11. oktober 2011

suk... og yay!

Blandede følelser jeg sidder med lige nu. Jeg får den kolde skulder af en af dem, jeg bedst kan lide. Det er godt nok irriterende, trættende, sårende og skuffende, især fordi det ikke er første gang. :( MEN jeg kan se frem til KBH på fredag weeeheu! Og så står den på hygge i Helsingør resten af weekenden, før jeg skal tjene mange penge i efterårsferien og lige også tage til fødselsdagsfest hos nogle dejlige babes fredag og til LOC med Anton lørdag :D Lige nu laver min mor mad til mig, selvom hun ikke er helt rask. Hun er så sød. ♥ Bagefter vil jeg gå i gang med at lave 40 muffins til min overskønne klasse - så skal der ædes kage i morgen! Har også endelig fået afsluttet fysiklektie med Laura. Det var skam meget hyggeligt alligevel :) Så nu kan jeg komme videre. Uf jeg har købt og downloadet Paramores nye single Renegade og kan sidde og vente spændt på de to næste - LOVE THAT SONG allerede!

Tøjet fra Monki ankom i går, og det er om muligt sødere og pænere end på hjemmesidens billeder. Og så sidder det fantastisk. Droppede også fodbold i går men kun fordi jeg ikke var blevet helt rask endnu, og det stod ned i stænger. Jeg havde altså ikke lyst til at gamble mere med mit helbred.

Ciao - Helene Hardcore (det bliver jeg faktisk kaldt! True story! :D)

Ingen kommentarer: