lørdag den 1. oktober 2011

Standard lørdag

Tømmermænd... Jeg er mystificeret. Jeg drak kun små-ting i går (og lidt shots). Mærkeligt jeg plejer aldrig at få det sådan her dagen derpå. Meeeeen det er ikke så slemt. Jeg har brugt hele min dag på at se True Blood sæson 2 som jeg endelig har fået købt! Lovelovelovelovelovelove it! Bianca lavede lasagne til mig i går, inden vi hyggede med Mie, Line og Nickie M - det smagte så godt og hold kæft vi tøsehyggede! Vi kom godt nok sent i byen, men til gengæld blev vi der helt til klubben lukkede! Lige nu sidder jeg bare og venter på at min onkel henter mig, så jeg kan komme hjem til dem og spise rigtig lækker mad mmh... Min mor kommer hjem snart, det glæder jeg mig til, så der kan komme lidt styr på hjemmet igen. ;) Har faktisk gjort en smule rent herhjemme, så der er fint til hun kommer. - Tager måske i byen igen i aften puha! Nu må vi lige se om jeg kan overskue det.
Jeg savner min Thomas. Glæder mig til at se hans dejlige smil igen. Suk. Jeg er håbløs. Men det er jo kun fordi, jeg holder så forfærdeligt meget af ham.
Nå I må hygge jer! Jeg vil blive ved med at vente...

Ingen kommentarer: